En vanlig dag i skäris

Shoo gott folk. Idag var jag i skäris med min kära syster Amina. Vi kollade lite runt och gissa va jag ser efter att ha vart där i ungefär 5 min, jo ett par sneakers som är på rea....och priset var 74 kr, man ba woow. Som sagt så klickade det till direkt och jag var bara tvungen och köpa dom. Men tyvärr så hade jag glömt mina pengar hemma så jag fick lämna dom tbx. Som sagt så ska jag köpa dom imorgon :) dom va ju fett tunga.  Annars så hände inget särskilt förutom att jag åt sönder mej två paket med kakor, ångrar att jag hade gjort det eftersom att det fick mej att må illa resten av dagen. Just nu händer inget särskilt är bara hemma och tar det lungt med familjen. Ska gå och kolla nu på MTV, SEE YA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0