gina tricot suger!




Äre bara jag som tycker att gina suger grovt. Jag menar hallå kolla deras kläder helt tråkiga, ingen mönser eller färg på dom och affären är bara för tjejig, vilket gör att man bara vill spy när man är där inne. Jag själv tycker att dessa affärer har bästa kläderna:

1. Newyoker ( speciellt killavdelningen)

2. bikbok

3. hm

4. cubus ( speciellt killavdelningen)

5. Jc
 
Jag vet att vissa tjejer tycker " orka handla i killavdelningen" men de har bättre saker och tyngre tryck på kläderna om man säger så. T.ex kolla på tjej kläderna det ska alltid stå : love, flower, peace , hjärtor o sånt skit.  Så jag ger er tjejer ett råd, pröva att handla i killavdelningen för dom har allt bättre och snyggare, med  lite accesoarer och stil så sitter kläderna snyggt.


Kommentarer
Postat av: Warsan

Sv: jaaa 98:or och 99:Or håller på att ta över ung08 blev fan chockad :O jag visste inte ens va stan var när jag var i deras ålder och kolla på de här nuu lker "STORA" HAHHAHAHHAHAHHA så synd

2009-08-13 @ 15:57:59
URL: http://funkyandfierce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0