hahahaha



Tjabaaaaaaa mina läsare ;P. Idag så drog jag till vårdcentralen för med Louisa för att kolla mitt blod. Jag hade beställt tid och allt, sen så tog jag bort tiden eftersom jag pallade inte vänta på alla som stod före mig. Just när jag gjorde det så sa den hära sköterskan att jag stod på tur. RIKTI ångest asså ahahahha. Jag flippade och ba MEEEEEN NEEEEEEEEEJ OHO. Men aja sedan så drog vi till vårby skolan, länge sena jag var dära. Asså vad har hänt med skolan rikti den är död. Helt skumt förut så brukade den va tung. Men idag när jag gick dit var det helt....va ska jag säga, peace. Alla var på lektionen och allt. Man ba sen när blev det inne att plugga i vby. Sedan så drog vi till den hära filmen i vårby...ASSÅ den va tuung, bästatse filmen hahahha. Jag dog av garv så fort nåt hände. Det ända jag kan säga är HAHAHAHAHA.  Annars så var bara dagen chill :) Aja ska dra nu och kolla på TV, så PEACE på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0