skolan.



Lak shoooo människor. Tänk om en vecka börjar skolan helt ångest och det blir klass nv2 som gäller. Asså tänk er jag ska läsa matte C, shiit kommer inte palla med det. Inte bara det utan oxå fysik , biologi B och kemi. Men men det är för framtiden. Som jag sa redan från början när jag skaffade mej bloggen , så var det att jag vill bli läkare. Har alltid velat bli det sen barnsben. Så det är bara plugga gå vidare med bra betyg och börja i universitet inshalla.  Mitt nya mål inför skolstarten är att jag ska bara plugga o plugga.  Då menar jag stänga in mej i mitt rum. Ska höja allt skit från vg t mvg, ja vet det låter galet men har man en dröm som är att komma in i sveriges bästa läkarlinje så måste man ha allt MVG. :)
Annars så kollar jag o min broder på en barca match. Hahahah asså laget suger verkligen grovt, de ska leka vi har köpt Zlatan o man city leder er skämms alla BARCA FANS! Erat lag suger :). Ska nu återgå till att kolla på hur det går för barca,  HAHAHAH fan va ja ska mobba alla barca fans imon.  SEE YAAAAAAAAAAA!! :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0